Vrácení a reklamace

vrácení

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ neboli Odstoupení od kupní smlouvy

 

Veškeré zboží můžete jako konečný spotřebitel bez udání důvodu do 14 dní od obdržení zásilky vrátit. K oznámení odstoupení můžete použít vzorový formulář „Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy", který tvoří přílohu Obchodních podmínek (viz níže).

 

Jak postupovat?

 

Stačí takové zboží spolu s dokladem o koupi (fakturou) a formulářem o odstoupení (viz výše) poslat na adresu sídla:

 

Aneta Adamčíková
Slunná 126
273 51 Svárov

 

Nejpozději do 14 dnů od doby, kdy mi zboží přijde, Vám vrátím celou částku, kterou jsem od Vás obdržela, včetně nákladů na dopravu (za dopravu se vrací cena jen za nejlevnější variantu, kterou v tomto e-shopu nabízím). Náklady spojené se zasláním vraceného zboží (poštovné, balné) platíte Vy, proto prosím balíček neposílejte na dobírku.

 

Zboží jako např. balzámy na rty, deodoranty a krémy je nutné vrátit z hygienických důvodů v původním obalu a zcela nepoužité.

 

Veškeré informace se dočtete v Obchodních podmínkách.

 

 

REKLAMACE neboli Práva z vadného plnění

 

Pokud je cokoliv v nepořádku, dejte mi prosím vědět na e-mail aneta@biorythme.cz, vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.

 

K oznámení reklamace můžete použít vzorový „Formulář pro uplatnění reklamace", který tvoří přílohu Obchodních podmínek (viz níže).

 

Reklamované zboží je třeba doporučeně zaslat spolu s dokladem o koupi (fakturou) a důvodem reklamace (lze použít vzorový formulář) na adresu sídla:

 

Aneta Adamčíková
Slunná 126
273 51 Svárov

 

Podle zákona má prodávající na vyřízení reklamace 30 dní, ale reklamaci se budu věnovat ihned tak, aby se zbytečně neprotahovala.

 

Pokud nelze reklamované zboží vyměnit, vrátím Vám za něj peníze, včetně poštovného a nákladů, které jste měli se zasláním tohoto zboží zpět ke mně (v maximální výši 100 Kč).

 

Veškeré informace se dočtete v Obchodních podmínkách.

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info